niedziela, 14 grudnia 2008

Red brick - łódzkie biurowce

Kolejny post poświęcony łódzkim biurowcom z czerwonej cegły - są tak śliczne i inspirujące, że aż same proszą się o fotografowanie. Na początek Synergia z ulicy Wólczańskiej:

Następnie obiekt, który już kilkakrotnie pojawił się na naszym blogu (1, 2, 3), więc tym razem z trochę innej perspektywy:

Idąc dalej na wschód po kilkunastu metrach natrafimy na budynek firmy UNIQA:


A zaraz obok przy ulicy Żeromskiego stoi kolejna ciekawa fabryka:

Natomiast jeśli pójdziemy na północ i skręcimy w ulicę Kopernika to po dojściu do Wólczańskiej możemy podziwiać następny obiekt, który już niedługo odzyska swoją świetność:

Serdecznie zapraszamy inwestorów :)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zdania, że jak na Łódź to bardzo nowoczesny jest ten biurowiec i mi się podoba jego stylistyka. Jeszcze jedno co bym zrobił to zamontował wycieraczki obiektowe https://www.alumatex.pl/produkty/wycieraczki-obiektowe które są niezbędne w tego typu miejscach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość ciekawe są te biurowce, ale chyba dla mnie byłyby trochę za duże. Ja jeśli mam jednoosobową działalność to w sumie nie potrzebuję aż tyle przestrzeni. Według porad z http://top-girl.pl/jak-urzadzic-domowe-biuro-w-salonie/ zorganizowałem sobie biuro u siebie w domu w salonie. Wszystko fajnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń